Seminář finančních poradců, Praha 26.11.2008
Dne 26.11.2008 se v zasedací místnosti společnosti FAST HYPO, a.s. uskutečnil seminář finančních poradců. Tohoto semináře se zúčastnilo 10 finančních poradců z celé České republiky. Za společnost FAST HYPO, a.s. zde byli přítomni pracovníci Úvěrového oddělení, Oddělení klientské podpory a Oddělení lidských zdrojů.
Finanční poradci byli úvodem seznámeni se světovou finanční krizí a opatřeními, které se společnost FAST HYPO, a.s. rozhodla z tohoto důvodu přijmout. Že se naše společnost vypořádala s finanční krizí je i fakt, že společnost neustále pracuje na své prestiži, na zdokonalování a vzdělání svých zaměstnanců. Důkazem je skutečnost, že v listopadu 2008 získala certifikát jakosti ISO 9001:2000.
Následovaly příspěvky pracovníků úvěrového oddělení, kteří poradcům představili svou práci a vznášeli návrhy týkající se zlepšení spolupráce a pracovních postupů mezi společností FAST HYPO, a.s. a finančními poradci, tak aby vyřízení úvěru proběhlo ke spokojenosti klienta v co nejkratší době.
Finančním poradcům bylo dále představeno oddělení Klientská podpora a její podsekce- Poradna pro klienty, Oddělení péče o klienty a HELP DESK pro žadatele o úvěr.
Tato oddělení byla zřízena jako reakce na narůstající počet klientů, tak aby byla zajištěna kvalitní péče pro naše klienty, a to v podobě udržení kvality komunikace a vstřícného přístupu ke klientům a především proto, aby bylo možné reagovat na požadavky klienta pružně, ihned, operativně a hledat řešení vzniklých situací a problémů.
Klient má tedy možnost se kdykoliv obrátit na společnost FAST HYPO, a.s. s jakýmkoliv problémem tak, aby se po celou dobu splácení cítil bezpečně a abychom mohli individuálně každému klientovi odpovědět předem na jeho konkrétní dotazy týkající se žádosti o úvěr, případně některého úvěrového produktu.
Následoval příspěvek z oddělení Lidských zdrojů, týkající se vzájemné spolupráce mezi společností FAST HYPO, a.s. a finančními poradci, po které následovala diskuze. Finanční poradci zde měli prostor na dotazy a podněty ke zlepšení spolupráce a produktů. Následovalo představení hospodářského plánu společnosti na rok 2009 a z něj možné výše provizí pro finanční poradce.
Posledním bodem semináře bylo vyhodnocení nejlepších finančních poradců za 2.a 3. čtvrtletí roku 2008 a byla zrekapitulována činnost společnosti v tomto roce.
Vyhodnocení nejlepších finančních poradců:
- 2. čtvrtletí roku 2008.......... pan Ing. Vít Sekanina.
- 3. čtvrtletí roku 2008.......... paní Ladislava Fiebigová.
Blahopřejeme!!!
Na závěr bylo přichystáno pro všechny zúčastněné výborné občerstvení v podobě slavnostního rautu.
|